پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي، خوش آمدید به سایت من. لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
داستانهای خنده دار انگلیسی / Fantastically Funny Stories
نوشته شده در پنج شنبه 9 خرداد 1392
بازدید : 1592
نویسنده : Hamed Khanizadeh

داستانهای خنده دار انگلیسی Fantastically Funny Stories

fantastically funny stories داستانهای خنده دار انگلیسی Fantastically Funny Stories

کتاب Fantastically Funny Stories شامل 28 داستان کوتاه خنده دار انگلیسی است که علاوه بر اینکه دقایقی شما را می خنداند می تواند بعنوان منبع سرگرم کننده ای برای تقویت انگلیسی شما شمرد .


:: موضوعات مرتبط: کتاب / EBook , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , داستانهای خنده دار , انگلیسی , Fantastically Funny Stories ,



آموزش لهجه استرالیایی Acting With an Accent: Australian
نوشته شده در دو شنبه 19 فروردين 1392
بازدید : 2459
نویسنده : Hamed Khanizadeh

آموزش لهجه استرالیایی Acting With an Accent: Australian

Acting With An Accent Australian آموزش لهجه استرالیایی Acting With an Accent: Australian

یادگیری یک لهجه کار آسانی نیست مجموعه Acting With an Accent: Australian یک روش متفاوتی را برای آموزش تلفظ استرالیایی به شما ارائه میدهد تا به یک لهجه طبیعی و واقعی (نه تقلیدی و مصنوعی ) دست یابید . این کتاب بهمراه سی دی صوتی آن (لهجه استرالیایی) می تواند یک منبه بسیار عالی برای کسانی باشد که می خواهند لهجه استرالیایی را بیاموزند . این کتاب بسیار کم حجم (فقط 16 صفحه ) است اما حاوی اطلاعات و آموزشهای ارزشمندی برای یادگیری و تمرین لهجه استرالیایی است .


:: موضوعات مرتبط: کتاب / EBook , ,
:: برچسب‌ها: آموزش لهجه استرالیایی Acting With an Accent: Australian ,



دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No.132
نوشته شده در دو شنبه 19 فروردين 1392
بازدید : 1640
نویسنده : Hamed Khanizadeh

دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No.132

hot english magazine 132 دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No.132

جدیدترین شماره مجله Hot English Magazine  هم در دسترس عموم قرارگرفت .مجله محبوب Hot English مجله ای است برای یادگیری و تدریس زبان انگلیسی بصورتی جذاب و سرگرم کننده . چه زبان آموز باشید و چه مدرس زبان انگلیسی اگر دنبال منبعی جذاب و سرگرم کننده برای یادگیری و یا تدریس انگلیسی می گردید این مجله می تواند نیازهای شما را برآورده سازد . یک منبع آموزش انگلیسی جالب که آموزش انگلیسی واقعی با صداهای افراد انگلیسی زبان را در دستور کار خودقرارداده است . این مجلات مشهور و محبوب آموزش انگلیسی برای هر کسی و در هر سطحی مطالبی برای آموزش در خود جای داده است . در این شماره موضوع اصلی مجله خشونت است و مطالب جذاب و خواندنی نظیر اخبار جدید ؛ فیلم جدید تارانتینو(جانگوی رهاشده) ؛عکاسی – شکلات ؛موزیک در انگلیسی ؛آشپزی ؛خشونت در سینما ؛ مهمانی پاگشا ؛ پیامک های تولد و جک و… بهمراه مواردآموزشی نظیر  انگلیسی در سفر؛ اصطلاحات انگلیسی ؛ آموزش گرامر ؛ انگلیسی عامیانه ؛ نبایدهای مصاحبه کاری ؛ آموزش لغات و … را در خود جای داده است . در ادامه مطلب شما می توانید کتاب و سی دی صوتی شماره 132 مجله اموزش انگلیسی Hot English Magazine را به رایگان دانلود نمایید و از مطالعه آن لذت ببرید . کیفیت صداها کمی پایین اومده اما کیفیت خود مجله به مراتب بهتر از نسخه های قبلی است .

 


:: موضوعات مرتبط: کتاب / EBook , مجلات آموزشی / Magazine , منابع تدریس / For Teachers , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No , 132 ,



آموزش مکالمه انگلیسی English for Life- Speaking B1+ Intermediate
نوشته شده در دو شنبه 19 فروردين 1392
بازدید : 1565
نویسنده : Hamed Khanizadeh

 

آموزش مکالمه انگلیسی English for Life- Speaking B1+ Intermediate

English for Life Speaking B1+ Intermediate آموزش مکالمه انگلیسی English for Life  Speaking B1+ Intermediate

می خواهید شبیه انگلیسی زبانان بومی  روان و سلیس صحبت کنید ؟ خوب در این پست شما را با مجموعه ای جدید از انتشارات Collins اشنا می کنیم که شما را به هدفتان نزدیک میکند . مجموعه English for Life- Speaking در دو سطح  ارائه شده است که با هدف تقویت مهارت صحبت کردن Speaking انگلیسی تدوین شده است . برای دریافت و فهم مکالمات و پیام انگلیسی زبانان بومی , شما باید عبارات کلیدی و ابزار مکالمه که انگلیسی زبانان از آن استفاده میکنند را بدانید . Collins Speaking به شما کمک میکند که با انتخاب کلمات درست , تلفظ و ادای صحیح آنها به یک متکلم (سخنگوی) با اعتماد به نفس و با گفتاری سلیس تبدیل شوید . یاد میگیرید که چگونه یک مکالمه را شروع کنید و چگونه آنرا ادامه دهید و در موقعیت های دشوار با آن کنار بیایید و خود را نبازید. در کنار این آموزشها با تمریناتی برای موقعیت های احتمالی بهنگام صحبت کردن و یا بحث و گفتگو  نظیر شروع مکالمه ؛ سخن کسی را قطع کردن ؛ پیشنهاد دادن ؛ تحسین کسی و یا مورد تحسین واقع شدن ؛ ارائه و دریافت نظرات و ایده ها و “نه” گفتن مودبانه   مواجهه خواهید شد . این سطح از مجموعه که برای سطح متوسطه مناسب می باشد می تواند منبع مناسبی برای آزمون کمبریج Cambridge FCE هم باشد . کتاب و سی دی های صوتی (لهجه بریتیش) را می توانید هم اکنون از کاردوآنلاین دریافت کنید .


:: موضوعات مرتبط: کتاب / EBook , ,
:: برچسب‌ها: آموزش مکالمه انگلیسی English for Life- Speaking B1+ Intermediate ,



انگلیسی در کار / Business English
نوشته شده در دو شنبه 19 فروردين 1392
بازدید : 1082
نویسنده : Hamed Khanizadeh

English for Customer Care

express series english for customer care students book and multirom a short specialist english course English for Customer Care

امروز بسیاری شرکتها برای ارائه خدمات بهتر مفهوم مراقبت از مشتری (Customer Care) را جایگزین خدمت به مشتری نموده اند که ضرورت توجه به بیشتر به مشتری را نشان می دهدو شامل خدمت و حمایت از مشتری قبل , در طول و بعد از خرید است . مجموعه آموزش انگلیسی English for Customer Care  یکی دیگر از مجموعه های آموزش تخصصی زبان انگلیسی EXPRESS SERIES انتشارات آکسفورد است که به آموزش مهارتهای اجتماعی ؛ جذب مشتریان ؛ تعامل و رسیدگی به مشکلات و درخواست های مشتریان پرداخته است و برای کسانی که در ارتباط با مشتریان چه بصورت مستقیم , تلفنی و یا مکاتبه ای  مانند کارمندان بانک و یا کارکنان هتل و …میباشند  بسیار سودمند است. این مجموعه یک دوره فشرده , کوتاه و ایده آل برای آموزش زبان انگلیسی برای شاغلین ؛ دانشجویان و کارآموزانی می باشد که به بهبود این مهارت برای بازدهی بیشتر و موثرتر در محل کار نیاز دارند .کتاب دانش آموز و سی دی های صوتی (لهجه بریتیش) این مجموعه را می توانید بصورت رایگان از سایت ما دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: کتاب / EBook , ,
:: برچسب‌ها: انگلیسی در کار / Business English ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد